Press kit SimpleRestart

Projekt SimpleRestart

SimpleRestart je projekt, který učí jednotlivce i firmy, jak změnit svůj přístup k práci, aby ušetřili čas a dosahovali výsledků rychleji a efektivněji. Je určen především pro vytížené lidi, kteří pracují dlouhé hodiny u počítače a každý den řeší desítky úkolů, e-mailů, telefonů a schůzek. Pracují na více projektech zaráz a vyřizují několik činností zároveň. Jsou zahlceni požadavky dnešní zrychlené doby,  přestávají stíhat a po čase zjišťují, že čelí vyčerpání a postupnému vyhoření.

Cíle SimpleRestart

SimpleRestart je učí, jak si správně zorganizovat jednotlivé pracovní činnosti tak, aby ušetřili čas každý jednotlivý den. Doporučuje funkční postupy a techniky, jak soustředěně pracovat bez vyrušování a každý den se posunout vpřed, jak mít stále uklizený stůl, kancelář i domácnost, jak vytvořit produktivní prostředí na práci a mít přitom čistou hlavu na nejdůležitější úkoly.

Učí je, jak ovládnout stále plný e-mail, kalendář a to-do list, přeplněný pracovní stůl a totální nestíhání. Odkazuje na chytré aplikace, které pomáhají automatizovat, ušetřit čas opakovanými činnostmi a zrychlit práci. Učí, jak předejít pracovnímu kolapsu či jak ho případně řešit. Klíčem je mít všeho méně. Věcí, dokumentů a ve výsledku rozhodování a starostí. Jediné, co přibývá, je čas na to důležité.

SimpleRestart organizuje

  • 3hodinové veřejné semináře pro jednotlivce (Praha, Brno)
  • celodenní školení a workshopy pro firmy a úřady, které sestaví na míru dle aktuálních požadavků
  • online kurzy na jednotlivá témata

Příběh SimpleRestart

Autorem projektu SimpleRestart je Pavel Šarbort, lektor osobní produktivity. Začátky projektu popisuje slovy:

„Nestíhám, mám toho moc, nemám čas na svoji vlastní práci, protože polovina pracovní doby mi zabere vyřizování emailů, telefonů a administrativy.“ 

Tohle kolem sebe slýchám dnes a denně a snažím se proti tomu účinně bojovat. Znám spoustu podnikatelů, kteří se kvůli totálnímu přehlcení dostali do stavu, kdy už nedokázali dál pracovat a položili buď firmu nebo sami sebe. V lepším případě „pouze“ přišli o klienty a celé projekty. Já sám jsem před lety prošel pracovním kolapsem, vyhlásil jsem „emailový bankrot“, přišel o zaměstnance, několik klientů a pár desítek tisíc. Proto jsem odjel do zahraničí, kde jsem se naučil, jak dělat věci jinak, jednodušeji. Díky tomu dnes učím lidi nejen jak předejít pracovnímu kolapsu, ale jak zvládat každodenní činnosti, aby se do něj nikdy nedostali.

Máme k dispozici řadu způsobů a technik, které nám dokážou ušetřit drahocenné hodiny času jen díky tomu, že se je naučíme správně používat. Čas, který na to vynaložíme, se nám pak mnohonásobně vrátí. Proto učím lidi: když chceš, aby vyniklo to podstatné, vyhaž bordel okolo. V práci, v projektech, v emailové schránce, na pracovním stole, doma – a hlavně ve své hlavě.